Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av camilla - 3 augusti 2007 10:03

  • Sängkappa (kanske ser lite "kärring" ut här men tror att det kan bli fint)

  • Överkast finfint!

Av camilla - 3 augusti 2007 09:42

Japp idag är det FREDAG! Dagarna bara rusar iväg! Igår fixade jag massa grejjer, bar ner jättemycket i källaren, sorterade massa kläder å sånt. Skönt å ha lite mindre i garderoben, har man anledning att shoppa lite mer snart haha :)


Idag är väl planen att sortera alla mina små pyssel-prylar, pärlsakerna å alla mina skrivböcker å pennor. Har mycket sånt kraffs jag..:) Håller på å tvättar lite undisar i vår fina tvättmaskin också, (sorry jonas, vet att det drar massa ström men är så kul å tvätta inne i lägenheten, måste ju inviga den juu..)


Sen ska jag väl pyssla på lite å dra iväg å träffa systeryster, var jättelänge sen vi sågs *sakna massor* Ska förbi hennes jobb å sen ska vi till söder en sväng å spana lite. Kanske blir en XL latte också hihi :)


Ikväll kommer käre bror å Nikita! Ska blir skojj, dem ska vara här i helgen! Imorgon ska jag å jonas låna bilen å åka till IKEA å shoppa loss lite, sen middag med bror, nikita, syster å adde på Helenes Krog, ska bli supermysigt!! Denna gång ska jag ta grillspett, blev så beviken sist när jag beställde kyckling å fick så lite jämfört med syrrans grillspett..:( Är ju lite av ett matvrak jag hehe


Är ju PRIDE festivalen nu också, kanske man hinner se lite av paraden imorgon, förut när vi bodde på söder gick vi alltid ner å kikade lite, dem gick föbi precis nedanför oss :)


Jeje..dags å göra lite nytta!

simma lugnt!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards