Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av camilla - 12 augusti 2007 17:34

Måste bara tipsa om ett nagellack som jag köpte igår!

SELMA från MakeUpStore.


Dessvärre finns det ingen bild på deras hemsida.. men det är typ mörkt lila/brun/svart. Ser rätt svart ut på men det blir inte alls samma skarpa svartfärg som ett helsvart (hmms..lät ju lite roligt det där..)


Men grymt snyggt iallafall! 125:-, bra pensel å snabbtorkande.

Like it alot!

Av camilla - 12 augusti 2007 17:18

Härligt! Ledig idag, grymt skönt! Sov till kvart över nio imorse, sen gjorde jag frulle till mej å älsklingen, mys mys :)


Jonas målade klart vårat matbord, var typ björk-trä innan å nu har det blivit vitt, mycket snyggare! Passar bra in i vårt lilla kök. Sen åkte vi ut till Sickla å kollade runt i alla inredningsaffärer efter en LAMPA. Sjukt svårt å hitta någon som passar, ska ha till vardagsrummet. Fastnade för en på Cervera. Trodde inte att dem hade så mycket snyggt, men där tog jag fel! Gick loss på 1300:-, men det kan ju vara värt det. Ska fundera lite på den...


Fikade på en jättemysigt café med uteterass å sen gick vi å spanade runt lite i gallerian. Köpte en klänning från Gina, grå! Me like!


Vet att det är dumt å köpa där egentligen nu när jag jobbar på monki, men den var snygg å rätt enkel så den funkar nog å ha ändå, plus att den är perfekt å ha i skolan, inte för uppklätt men ändå lite snyggare än jeans å top lixom..

jeje..blir nog super. Bara Jonas som fick mej å få lite dåligt samvete när han sa att jag är lite shopoholic...jaja..jag erkänner...


Ikväll ska vi storhandla å tvätta, har värsta berget med tvätt så det ska bli skönt! Tvättstugan blir det idag, så sparar vi både tid å ström hihi :)


Jobb imorgon, ska bli kul, men slitigt troligtvis..bara å bita ihop, snart är vi ju färdiga! Kommer att bli grymt bra!


so long..



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards