Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av camilla - 11 augusti 2007 17:25

Huga min hals mår inge bra...:( Tror det kanske är allt byggdamm som man andas in hela tiden :( Eller så håller jag på å bli sjuk... NEJ, det vill jag inte bli, usch! Knarkar massa förkylningstabletter å droppar nu för att slippa!


Jobbade till 15 idag, skönt! Hade lite kassaträning å jeanskurs, rätt soft faktiskt, kände mej sjukt sliten efter ett 12 timmars pass igår...:(


Mötte upp Jonas efter jobbet, skulle egentligen åkt ut till Fjäderholmarna å solat, men det molnade igen så mycket så vi köpte oss en glass o softade på stan istället. Köpte senaste VR också, kände att jag behövde rensa hjärnan från alla streckkoder å prisetiketter som snurrar just nu..hehe


Ikväll blire rätt lugnt tror jag, är inte helt pigg så vi tänkte laga middag, dricka lite vin å bara mysa. Helt ok med mej :)


tjarå..

Av camilla - 11 augusti 2007 17:16

Puhh...nu har man börjat jobba, hade lixom förträngt hur jobbigt det är å öppna en butik..helt slut redan, efter 3 dagar hehe. Men jag kommer väl igång snart. Är lite seg efter en månads slappande också tror jag..


I torsdag efter jobbet mötte jag upp mina änglar! Jobbet drog ut på tiden men dem väntade på mej, sweet!


Middag å lite vin hemma hos mej! Supertrevligt, som vanligt! Blev pasta med strimlad biff-sås med dion senap, champinjoner å grädde! Å vitlöksbröd innan :) Smaskens vare. Grymt gott vitt vin som Marre hade med sig å sen lite rosé (såklart). Efterrätten bestod av en halloncheescake mmmm :)


Känns som om det var år sedan vi träffades allihopa å bara snackade, det behövdes verkligen!! Nästa träff blir en utgång bestämde vi, var typ ett år sen alla gick ut tillsammans, det är ju skandal!! Kanske man kan blogga upp lite bilder här sen hihi :)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards