Alla inlägg under augusti 2007

Av camilla - 27 augusti 2007 16:33

Japp då har man vartit på skolan! Var superkul, hade inskrivning å sen lite infoföreläsning, kändes verkligen som jag hade valt rätt!


Yeeaahh im gonna be lärare!


Imorgon har vi första riktiga förläsningen, 9.00 Skön tid :)


Blev lite shopping efter skolan också, var på så bra humör så det blev massa fint. Köpte 3 ribbade linnen (senapsgul, vitt å grått) en hålstickad mörkgrå basker (den på bilden) å en supersöt cremevit kofta! Superdupernöjd!


Nu ska jag väl hjälpa till med middagen, svärföräldarna är här tills imorgon bitti. Dem handlar å grejjar så man har blivit lite bortskämd..haha



Av camilla - 26 augusti 2007 21:04

Har man jobbat idag, 10.30-17 Gick superfort, dagarna bara springer iväg.

Var massa polers inne i butiken idag, alla kom samma dag, lite kul! Syrran hade tillåmed köpt en XL latte till mej! Sweet! Snäll hon


Efter jobbet mötte jag upp Jonas å hans päron. Vi gick till en italiensk restaurang på Östermalm å käkade riktigt god pasta. Dem vet hur dem ska göra italienarna :) Har mest slappat nu på kvällen, ska väl ta å betala lite trevliga räkningar snart med...huga...alltid lika kul. NOT


Å imorgon är det THE BIG DAY! Lilla jag börjar skolan!! HJÄLP! Lite nervöst är det faktiskt..ska kolla upp bästa resvägen på sl sen. Man vill ju inte inviga första dagen i skolan med en försening...


Får väl berätta mer imorgon om hur det gick...


Ha en underbar natt :)

Av camilla - 25 augusti 2007 18:00

Japp nu har dem kommit :)


Var ute å åt igår kväll, supermysig grekisk restaurang vid Karlaplan, mums! Dem bjöd oss, såå snällt! Hade smuttat lite vin innan så det blev en taxi dit (och hem) Skönt å slippa gå till tuben haha


Idag har vi varit i Tanto, dem hade en liten marknad, typ "smaka på Sverige" massa olika ät och drickbara saker från alla möjliga ställen i vårt avlånga land, fick med oss lite äpplen, knäckebröd och äpplemust hem!


Nu är det dags för lite middagsinhandling!


Byye!

Av camilla - 25 augusti 2007 17:53

Jättekul grej hände när jag var på Åhléns i torsdags,

en tjej kom å "raggade upp mej", ville att jag skulle sitta makeupmodell åt henne, hon var mitt uppe i sin utbildning.


Självklart ställde jag upp! Så igår (fredag) mellan 11-14.45 satt jag å blev mejkad en massa. Hon gjorde först en sotning (typ massa svart kajal å skuggor) tog lite foton å sen fick jag en lite "mindre extrem" partymejk med lösögonfransar, blev rätt coolt, med lite mycket för att vara mitt på dagen...så det blev solbrillor hela vägen hem sen haha :)


FIck skriva upp mej i deras register, så snart kanske dem ringer igen.. :)

Av camilla - 24 augusti 2007 08:51

Har fått en röst på att min blogg är rätt trist..hmmmfff...what do do?


Vad vill ni se mer av här? Kommentera!!



Av camilla - 23 augusti 2007 10:09

Var å fikade med Becca å Kim igår, mycket trevligt! Var på fjällgatan å åt världens godaste hallon å blåbärspaj! Mums!


Idag ska jag träffa upp syster å Agno för en till fika, tackar man aldrig nej till, kakmonster som man är haha :)


Innan dess blir det väl lite grejjande här hemma, imorgon kommer svärföräldrarna på besök, så då måste det vara fint hehe :)


Är ledig på lördag så då ska vi hitta på ngt, jobbar dock på söndag, men då åker dem ändå hem, så jag missar inget. Plus att jag vill jobba lite me, så kul å bra med money på söndagar hihi.


chio!


Av camilla - 22 augusti 2007 22:22

TJUVLYSSNAT: Röda linjen


Mamma ~65: Du, den här sexklubben som Hedvig är med i…
Dotter ~35: Men mamma!
Mamman: Förlåt, sexföreningen.
Dottern: Mamma, det heter sexårsverksamhet!

Av camilla - 22 augusti 2007 16:37

Hepp! Här är dagens pyssel :)

Min fina receptbok å min inspirationsbok!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards