Alla inlägg under augusti 2007

Av camilla - 22 augusti 2007 10:37

Japp då var sovrummet färdigmålat, blev jättebra, alla fula hål å märken försvann, så nu är det bara att göra nya haha :)


Ska på afterwork ikväll me Becca å Johanna, ska bli supermys :) Vädret visar väl inte sin bästa sida men det kanske spricker upp till kvällen *hoppas*


Annars blir väl dagen rätt lugn..ska fixa i min inspirationsbok (kan lägga upp bild här sen), posta två paket å kanske kika på OC avsnitt!

Kanske ska gå förbi Myrornas med, man kan tydligen hitta mycket bra grejjer, alla östermalm å lidingö-tanter lämnar in sina avdankade märkesstuff här :) Kanske man kan fynda nåt fint å lite vintage!


Måste ju passa på å softa sista veckan innan skolan börjar!

Är lite nervös..men det går säkert bra!


Jeje..frulle ska jag också äta...nu!


byee!

Av camilla - 21 augusti 2007 14:48

Hade en supermysig kväll i stallet med syster å hennes sköthäst Lillie! (Eller syrran är medryttare..inte riktigt skötare..men men)


Lillie hade en superfin westernsadel å matchande träns :) Riktigt cool såg hon ut. Lite trög dock..var lite tjurig igår, ville mest käka tistlar (hennes favvogröda hehe) men en lite tur på ridbanan å en liten tur ute blev det!


Sen i stallet började hon göra massa roligt, hon slängde upp överläppen rakt upp i luften å visasade sina vackra tänder, sen dallrade hon med underläppen, svårt å beskriva men sjukt kul så se :)


Kommer bilder här...!

Av camilla - 21 augusti 2007 14:43

Har precis varit iväg å handlat färg till sovrummet!

Köpte samma färg som det redan är men dem vi köpte lägenheten av lämnade efter massor av hål i väggarna...not nice.

Så nu ska det bli fräscht!!


Lägger upp en bild på hur sovrummet ser ut, hade ju lovat massa bilder på lägenheten..så här är bild numero 1...:)



Av camilla - 20 augusti 2007 12:10

Dagen planer...


Håller på å tvättar för fullt nu, blev totalt 4 maskiner, så nu har jag hängt upp allt å lagt in i torktumlarna! Blev tvättstugan idag, skönt, går allt så mycket snabbare :)


Känner mig lite som en hemmafru..tvättar, städar, plockar i  och ur diskmaskinen, lagar mat..Jonas har det bra han :) 


Kanske ska ta en prommis sen..har lite ont i knät (gammal fotbollsskada eller nåt, skyller på det iallafall haha) så jag får ta det lite lugnt..


Sen ska jag kanske möta upp syster å åka till hennes sköthäst, ska bli mysigt å hänga i stallet lite igen:)


Håller på å pysslar lite med en receptbok också..(det där lät verkligen hemmafru..) Ska samla alla urklipp i en söt liten bok, skönt å ha allt på ett ställe. Så det ska jag nog fixa med sen.


Håller även på med en klippbok, typ inspirationsbok med urklippbilder om kläder/outfits, smink å hår-tips å allt sånt där viktigt i livet :)


Jaja..dags å göra lite nytta då!


Hepp!

Av camilla - 20 augusti 2007 09:30

..Helgen!!


Jobbade i fredags, 13-19. sjukt kul är det :) Sen mötte jag upp älskling å vandrade ner mot kungsgatan, där blev det sushi, my favorite :)


Sen gick vi bort till karlaplan å handlade lite frukostgrejjer å lite snarras till kvällen, blev cheescakeglasså lite plockgodis. Mums! Hyrde en film också, Furens Elit, handlade om en "uppfostringsskola" i Tyskland under 2:a världskriget. Bra men hemsk..


Jobbade i lördags, 13-17, soft tid :) Åt gofrulle på morgonen, härligt å lyxa lite! Efter jobbet mötte vi upp Tobbe å bestämde lite inför kvällen, blev partaj hos Svenne. Mycket trevligt! Jag stannade dock bara kvar på förfesten, var hemma vi ett tror jag. Skulle ju jobba dagen efter (igår). Gymt stolt var jag över mig själv, alltid lätt å slinka med ut ju..hehe.


Igår, jobb 11-17. Sen veckohandling å en springtur me Jonas, grymt skönt! Sprang 3 km å jag orkade nästan hela vägen i högt tempo, Im impressed :)

 Kikade lite på BECK å käkade mat. Mys mys!


Alltså..sammanfattningsvis har min helg vart toppen! Å jag har stillat min rastlöshet med haha :)




Av camilla - 17 augusti 2007 10:22

Börjar två idag..har inget speciellt för mig tills dess..kanske ska glutta på ett OC avsnitt, såg 3 st igår kväll :)

Jonas höll på å fixa vår dataplats, som är inne i garderoben typ. Vi har en garderob inne i sovrummet med skjutdörrar, perfekt ställe att "gömma" dataplatsen!


Oj...nu kom posten..ska kolla vad det kan vara för något spännande...

 Inget skoj, bara ett brev från IKEA..:(


Ikväll blir det afterwork med några polers, ska bli riktigt najjs :) Sen jobbar jag hela helgen, börjar sent imorgon så då kan man ju dricka lite iaf :)


 Ledig hela nästa vecka...lite drygt..vet inte vad jag ska hitta på..har typ alla kvällar planerade, såklart, för då är ju alla andra lediga..å sen till helgen kommer Jonas förldrar på besök, ska bli jättekul, men då jobbar jag...


Så just nu känns det som om jag jobbar när alla är lediga, å är ledig när alla jobbar...kruxigt å få ihop det där.


Men skönt å ha ett extrajobb iallafall, så jag ska inte klaga!


Funderar på å måla om i sovrummet, då får jag ju ett projekt iallafall, sen funderade jag på  åka upp till Sundsvall, men det är ju samma sak där..alla jobbar ju..

Nee...usch va detta inlägg blev deprimerande..så vill vi inte ha det! Blir säkert grymt å vara ledig lite haha


Nu: Frulle!


Av camilla - 16 augusti 2007 14:13

Lägger upp en liten bild på mina nyinköpta grejjer :) Allt från monki


Det är en kjol som ligger underst..

syns inte så bra men det är en "tulpanmodell"




Av camilla - 15 augusti 2007 22:32

Pust pust..vilken dag, allt är nu fixat å klart inför the grand opening imorgon!! Kommer bli grymt! Har redan handlat massa grejjer hihi :)


Lägger upp en bild på dagens outfit...verkar ju vara lite poppis å göra det så jag faller för grupptrycket hehe

(kofta å shorts: BIKBOK, linne å ballerinas HM, solbrillor: Second Hand, armband: Egettillvekat)


Hela jobbet var bjudna på Cheap Mondays visning idag..men vi jobbade för länge för att hinna gå dit..lite synd, men men...missade Brian också (ännu värre..) men reprisen är på söndag om jag hinner se den då.. Så går det om man jobbar, men kul är det iallfall, så det väger upp allt man missar :)


Är helt slut så nu blir det bädden...

najty najty

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards