Alla inlägg den 2 september 2006

Av camilla - 2 september 2006 20:53

Igår va jag å jonas på Håkan Hellströms enda konsert i sthlm, på Grönan! grymt mycket folk men det förstår man ju han e ju skön den där killenTräffade upp syster å Adde och Jonas polare Jonas å hans tjej Therese. Jag, Jonas x2 och Therese drog sen vidare till Pontus by the Sea, ett jättefint mysigt å lite trendigt drinkställe, där vi mötte upp Becca å hennes kompisar. Jag drack en jättego kaffedrink. Tack Becca för tipset :) Sen blev det hemgång vid halv ett, lite lagomt sådär! Idag har vi knatat på stan, Jonas hittade ett par jättefina Fred Perry dojjor som han köpte! najjs! Å sen tittade vi in på Kilroys utlandsstudiemässa också å tog några brochyrer å pratade lite me en trevlig amerikan :)Nu ska vi ta å mysa lite i soffan å äta lite godis!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards