Alla inlägg under juni 2007

Av camilla - 4 juni 2007 20:40

Hittade ett par jättefina jeans på SOLO nu i helgen, från Whyred! Färgade ljusblå med stretch! Me like alot! Gick loss på 1400:-


Av camilla - 4 juni 2007 20:24

Grymt härlig helg!! Vädret var toppenbra, stekhett å alldelles perfa å hinna få lite färg :)


På fredag kväll när jag kom fram bar det av till Max, grymt sugen hela veckan!! Ostdippen e gryym! Sen gick vi hem till jonas å bara softade, blir så trötter när jag e med honom, eller kanske mest avslappnad så jag slocknade i sängen..


Lördagen började med att Jonas klocka ringde runt sju å det var dags för honom att gå upp å iväg på kurs.. :( Sen ringde Marre å väckte mig vid halv nio å kvart över nio var jag reda å färdigpackad för en dag på landet! Så himla härligt!! Jag, Marre å Peter var på Marres landställe å solade å spelade yatzy hela dagen. Eller jag spelade 2 ggr sen pressade jag, dem andra var desto flitigare med yatzyt :) Första gången gick det grymt bra, vann med hela 333 p! Vad sägs om det ?


Marres söta mor hade lagad rabarberpaj till oss å vi gjorde iordning en fruktsallad, så det plus grädde å vaniljvisp smaskade vi i oss mmmm :)


Åkte hem vid fyra, mötte upp jonas å åkte hem å åt lite mat å gjorde oss iordning för kvällen! Fotboll hemma hos Johan men Marre, Peter, Adde , syster å Jonas! Vilken skandalmatch, huga!

Sen iväg till kungsan för en öl :)


Söndagen spenderades på underbart vackra Djurgården! Jag å Jonas å Tobbe låg å lapade sol hela dagen. Så skönt! Så lite brun har man blivit hehe. Sen hemfärd till Sundsvall igen..



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards