Alla inlägg den 10 juni 2007

Av camilla - 10 juni 2007 22:32

Mitt favvoprogram What About Brian är tillbaka nu på onsdag 21.00

Av camilla - 10 juni 2007 22:08

har haft en supermysig helg! Känns som om jag upprepar mig från dem förra inläggen, men det finns inget ord som passar bättre :)


Blev solning idag med å hemmagjort pastasallad, smaskens! Har fått lite färg nu iallfall, känns lite lyxigt att ha varit ledig i 3 dagar nu. Men imorgon är det back to work, inte för att det är hemskt alls, men mysigare att vara med Jonas i solen :)


Kollade på Brothers and Sister innan, like alot! Sen efter det satt jag å zappade runt lite bland kanalerna å fastnade på 1:an (kostigt nog) Var ett musikprogram som handlade om allt fusk i musiken, typ att alla kan låta grymma fast de egentligen sjunger falskare än en kråka. Man fick höra ett klipp med den ocensurerade versionen av en av Enriques låtar, herregud säger jag bara, det lät inte bra. Lät ungefär som en full spanjor som hade hittat en mick. Fast kanske ännu värre. Å jag som precis har gjort reklam för hans senaste video..kanske ska ta tillbaka det..


See (listen) for your self, klicka till höger vid "play" (om du vågar)


Av camilla - 10 juni 2007 10:27

Eftersom att våran digitalkamera är på vift i småland så kan jag inte lägga upp några bilder... men här kommer en från förra året, sitter å äter våffla på Djurgården :)

Av camilla - 10 juni 2007 10:20

Igår blev en supermysig dag!! Var först nere på stan en jättesnabbis å in på systemet å handlade lite vin å öl till kvällen. Sen blev det en mjukglass i solen, men cocos strössel på! Mums!


Sen hem å hämta packningen å sen lägga oss å pressa lite ute! Grymt skönt, lyssnade på musik, läste Klick! å hade lite picknick. Älsklingen hade gjort värsta goa mackorna, min hade fetaost, gött!!


Sen vid kvart i sex blev det bio med minsta lillebror, SpiderMan 3, helt ok! Käkade massa popcorn å drack cola! Sen ut i det gröna igen, drack lite vin å åt ost å kex på en filt :) myysigt!


Idag blir det väl ungefär samma grej skulle jag tro, å det tackar man inte nej till!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards