Alla inlägg den 7 juni 2007

Av camilla - 7 juni 2007 22:41

Idag  tog Nikita studenten!! GRATTIS

Jobbade till halv fyra å sen åkte vi ut till Stöde för att fira henne, superskönt väder ute, kändes som om man var i Spanien eller nåt. Trist att inte bilen hade AC bara, höll på å dö i värmen. Men nu ska jag inte klaga :)


Brorsan å Nikita hade gjort jättefint, pyntat med björkris å ballonger å fixat god mat! Supertrevligt vare. Nikita fick presentkort på IKEA, blåbärstryffel å blommor av oss :) Hon väntar ju en liten så alkohol är ju inte så lyckat att ge bort..


Nu är jag ledig i 3 dagar, värsta lyxen!! Har lite semesterdagar från förra året att ta ut, lika bra å passa på :) Tack till Anne-Lie som jobbar för mig på lördag. Sweet!


Jonas kommer imorgon kväll, kul!! Hoppas på finväder hela helgen!!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards