Alla inlägg den 21 juni 2007

Av camilla - 21 juni 2007 20:12

Japp nu har man anlänt till sthlm, härligt.

Lite tråkigt väder bara..:(

Åkte till älsklingens jobb när jag kom fram, gick lite i Sickla gallerian å fikade på Waynes medans jag väntade på att Jonas skulle sluta. Fikade helt själv, tror jag aldrig hänt innan, iallafall inte ute på café..hemma fikar jag jämt själv..tragiskt det lät..haha


Ikväll har vi inte gjort så mycket, Jonas har lagat mat till mig, som vanligt, grym han :) Håller på å färga håret nu (hade världens utväxt..) Sen ska jag färga ögonfransarna å brynen tror jag. Sen blire lite popcorn å choklad mmm :)


Köpte lite grejjer idag på min ensamshopping, en saltvattenspray, en värmeskyddsspray å en hårspray. Allt från Lee Stafford very najjs. Hoppas att det var ett bra köp!


Nee dags å skölja barret! Imorgon är det midsommar tjohoo!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards