Alla inlägg den 8 juni 2007

Av camilla - 8 juni 2007 16:45

Kolla in Enriques Video !! The Ping Pong Song!

Av camilla - 8 juni 2007 16:35

Gött med sol å ledighet, väldans bra kombination!! Me like :)


Var på Sporthallsbadet idag å pressade, blev inget dopp, blåste lite.. men solen tog iaf, såg nu när jag kom hem att jag var lite röd på bakbenen. Blir till å smörja in sig bättre imorgon, köpte en 6:a solkräm idag!


Ska ta å hoppa in i duschen snart, sen städa iordning å sen ner på stan å möta upp Jonas, kanske blir en öl på någon uteservering.

Älsklingen var lite butter på mig att jag inte köpt något vin..trodde jag hade hemma.. men men det tar vi igen imorgon! Ska sola hela dagen är det tänkt, å sen bio med halvbror, Spiderman! Å sen lägga sig på en filt å ha lite kvällspicknick, då ska älsklingen få sitt vin haha...





Av camilla - 8 juni 2007 08:33

Vaknade precis, hade ställt klockan på halv åtta men snoozade till strax efter åtta. Håller på å tvättar nu! Hade massa tvätt, så det tar nog några timmar...


Idag ska jag ner på stan en sväng å spana in om det finns något somrigt att inhandla å sen möta upp Roten, vi ska lägga oss å pressa någonstans, najjs!!


Gud va skönt det är med det här vädret!! Man blir helt lycklig!!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards