Alla inlägg den 14 juni 2007

Av camilla - 14 juni 2007 23:05

gäsp va trötter jag är! Ska nog nanna nu. Imorgon bitti ska jag måla skyltföntret, skojj skojj.. Bara å kränga på sig målarstassen då :)


Sitter å spanar å planerar min midommaröverraskning till älskling. Hihi. Han är såå nyfiken nu. Å jag ska inte försäga mig denna gång. Försöka iallafall :)


Natti Natti



Av camilla - 14 juni 2007 18:50

Blev en lite lugnare dag idag..skönt! Fick gå hem vid halv sex, värsta lyxen :)


Kollade på denna toksida, sjukt vad kändisar måste stå ut med, alltid påpassade, kan inte va så kul alltid...


Ska ta å laga lite mat snart, sen städa lite tror jag, regnar ute så det blir bog lugnt ikväll, lite trötter efter veckan med. Blev grymt sugen på smulpaj nu.. kanske ska baka en lite senare ikväll! Muums!


Imorgon kväll kommer Marre å Peter!! Ska bli så kul, stannar hela helgen, najjs! Hoppas på att det blir lite bättre väder så att man kan sola lite!


Nee dags å kila.. ha en skön kväll!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards