Alla inlägg den 24 juni 2007

Av camilla - 24 juni 2007 16:21

Herregud va vädret svänger.. Igår var det regn å rusk hela dagen, gjorde inget speciellt efter att vi kommit hem från vår hotellvistelse, handlade lite mat å snask till kvällen å hyrde "The Departed". Helt ok film, trodde att den skulle vara bättre eftersom alla har pratat så mycket om den..


Jeje..sen blev Jonas tokrastlös på kvällen å tvingade ut mig på en promenad i ösregn. Mysigt värre...fast det var rätt skönt å komma ut å andas lite frisk luft ändå..


Idag vaknade vi till klarblå himmel å strålande sol, wonderful! Tog en prommis till våra gamla kvarter på Söder, köpte en sallad å satt å hängde lite i Mariaparken. Soft. Dagens kändisspan blev hon blonda programledaren för NyhetsMorgon, Jenny tror jag att hon heter. Hon satt å solade sig medans hennes tre små döttrar intog fontänen hehe. Skönt å vara liten å kunna hoppa i där..även fast vattnet kanske inte är så jättefräscht..


Tog en glass påväg hem, Magnus dark, grym!


Nu är vi hemma igen å softar, åker hem vid halv sju ikväll. Har försökt få tag på mina kära vänner för att mötas upp för en fika men alla verkar buzy..eller så är mobilsvaret på..


Nee dags att spana in alla bloggar som jag lusläser varje dag hihi




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards