Alla inlägg under december 2007

Av camilla - 5 december 2007 18:41

Jees här kommer två bilder från OLA kvällen.

Vilken schysst pose jag har med skivan hahahaha :)

Av camilla - 5 december 2007 18:28

Inget ont om hantverkare MEN idag skulle dem sätta in nya fönster i vår lägenhet...dem kom sju imorse, kul jul.. Sen sa jag till dem att jag inte har någon extranyckel eftersom J glömde lämna sin innan han åkte till Gbg.

Så jag sa klart å tydligt: Lägg nyckeln under dörrmattan, för den här nyckeln är den ENDA jag har.


Åker till skolan å kommer hem runt fyra, har precis varit å handlat å vill bara in å laga mat. Möter killarna i trappan å frågor om dem har nyckeln eller om dem la den under matta.


-HMMM....Vi måste ha råkat kastat ner nyckeln i brevinkastet, Ojdå..


Panik, hur ska jag komma in nu? Dem ringer å jagar en låssmed, den som kan tidigast kan komma kl 19.00 No way!


Efter nästan en timmes meckande med att försöka fiska upp nyckeln med hjälp av magneter å verktyg kommer dem på dem briljanta idén om att tugga tuggmmi å sätta fast på en lång järnstång å försöka hämta upp nyckeln. Ja det är ju nästan som klister....Å efter en kvarts försök så lyckas dem, helt otroligt!

 Värsta HAJK grejjen. " Välkommen till Hajjjk, idag ska vi tillverka en nyckelhämtare"  Oh lord.



Av camilla - 4 december 2007 16:42

Jepps, vem vinner i Globen nudå?

Marie eller Amanda?

Av camilla - 4 december 2007 16:24

Idag har vi haft POdag iskolan, vart på två skolor, en av dem e "min" skola, superkul å vara där, man känner sig liksom hemma :)


Ska snart iväg till min barnflickefamilj å lära mig att natta dem små, ska bli kul å läsa lite Pippi för dem (deras favvobok)


Gv ut min bloggadress till en tjej i min klass idag som jag hänger lite med...så HEJHEJ Linda! :) Välkommen, hoppas att du ska trivas hihi!


Lite känsligt det där annars tycker jag...man vill inte lämna ut till vem som helst..bättre att dem får fråga eller att dem hittar en via ngn annans sida..även fast jag  är rätt prvat här med bilder å sånt så vill man inte att alla ska kunna läsa allt man gör här å aldrig fråga en...det är faktiskt så med vissa typ: "jaa men det läste jag på bloggen..." Å då känns det rätt meningslöst om man sedan ska träffas å fika å dem vet allt redan å inte frågar något..


Sedan VET jag att många läser regelbundet, har ungefär samma statestik varje dag, så det kan inte bara vara en slump. Men många är dåliga på att kommentera å kanske inte "vågar" eller orkar kommentera, men det ÄR kommentarer jag vill ha, jag vill att ni visar att ni läser, mycket roligare då. Man känner mer inspiration då....så jag säger det igen...kommenter mera. Och speciellt ni som kikar in här ofta å inte kommenterar, gör det! Så mycket roligare!


Oj vilket seriöst inlägg, men jag skulle tycka att det var så kul om ni som inte brukar kommentera gör det!

Lite feedback om vad ni vill läsa mer om kanske?

Sen finns det dem som är superduktiga på att skriva små inlägg, å det är jag jätteglad över, tack!!


Av camilla - 3 december 2007 19:25

TIll dej R, du är värd någon så mycket bättre!

Finns här för dig!

Av camilla - 3 december 2007 09:56

Idag är jag ledig, igen, min lärare på skolan hade kompledigt idag

så jag fick ledigt jag me :)

Men som vanligt ska och måste jag plugga, fattar inte hur med har tänkt att vi ska hinna med allt. Först vara på praktiken på skolan hela veckan å sen hinna läsa 2 tjocka böcker plus 3 häften å skriva loggar på allt..

Det ÄR mer än heltidsplugg det...


Har haft en jättemysig helg iallafall, galet kul med tjejerna å supermys med älskling, nu har han bara 20 dagar kvar i Gbg, SKÖNT!


Dags å göra lite nytta då! 

Av camilla - 2 december 2007 18:53

Igår hade vi lite partajj hemma hos mej me några tjejer från klassen, superkul! Poppade Ola skivan å lite gamla godingar innan vi tog en cab ner till stureplan å svängde loss på Obaren å sen vidare till Cafét. Hade grymt kul, helt perfekt utekväll måste jag säga!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards