Alla inlägg under december 2007

Av camilla - 27 december 2007 19:05

Karolina Kurkova ser fierce ut på brittiska Elles februriomslag.

Det röda omslaget är prenumeranternas samlarupplaga

och det blå är det som fins i butik.


Hur snygg är hon inte?

Av camilla - 27 december 2007 18:56

Har varit på stan en sväng idag, bytt lite av J's julklappar å spanat runt lite, tokmycket folk vare...orkade inte strängas kände jag

så det blev inte mycket handlat...


J's syster, hennes kille å deras 2åring kom igår kväll, nu sitter vi å dricker lite vin, sen blire min favvomat: LIBANESISK! Mums!


Ha en mysig kväll alla!

Av camilla - 26 december 2007 17:54

Av camilla - 26 december 2007 10:44

Idag börjar den härliga (?) mellandagsrean, tjohoo....eller?

Alla verkar vara galna å grymt köpsugna. Pratade med Marre precis, hon var nere på stan å hade stått i kö. Massa folk vare där. 

Blev iofs lite sugen...får se om jag orkar pallra mig ner en sväng sen.:)

Nu kom älsklingen hem med lite frukostmat, mums!

Av camilla - 26 december 2007 01:15

Hittade denna parfym på eleven.se

Låter inte helt fel va?

Å bara 150:-!! Jag beställde direkt ;)    


Library of Fragrance Pick-Me-Up Spray Laundromat


"Detta är helt enkelt den renaste och fräschaste doften som du kan tänka dig.


J.F Cantrell, som hade upptäckt att tvättmaskiner var något som inte alla hans grannar hade råd med, öppnade den första Laundromat (tvättomat) i Fort Worth, Texas.

Denna doft är framtagen för att ge dig samma känsla som att stå bland tvättmaskiner och den härliga doften från rena, fräscha kläder."


Bland kändisar som har upptäckt Library of Fragrance hittar du Mischa Barton, Carmen Electra, Uma Thurman, Clint Eastwood & Tyra Banks,


Av camilla - 26 december 2007 00:31

 Pressade tider för ICA


ICA Supermarket, Jokkmokk

En dam ~60 står i kön till charkdisken och väntar på sin tur.
Charkbiträdet ~40: Jaha, vad kan kan jag hjälpa damen med idag då?
Damen: Ja, jag bara undrar varför det är så kort datum på den pressade skinkan ni säljer här?
Charkbiträdet: Ursäkta, låt mig titta efter.
Det går en stund.
Charkbiträdet: Men… det står ju 3:e januari på förpackningen, så allt är i sin ordning.
Damen: Jaha ja, då tar jag den då.
Charkbiträdet: Var det bra så?
Damen: Ja, jag tror nog det var bra så.
Tystnad.
Damen: Förlåt mig, unge man…
Charkbiträdet tittar hjälpsamt upp mot damen.
Damen: Gäller detta datum även i min kyl?


(tjuvlyssnat.se)

Av camilla - 26 december 2007 00:27

Då har man kommit hem från norr igen. Haft en jättemysig jul,

firade hos brorsan, Nikita och lille Albin. Var hur trevligt som helst!


Julstämningen infann sig tillslut, lite iallafall :)

varit lite svårt att få den iår tycker jag..


Bloggar upp lite mer bilder från julen sen, orkar inte nu...

Snodde enormt söta bild på Albin från Nikita 

Har ni sett någon sötare tomte än Albin? Trodde väl inte det ;)


Ikväll har syster, Adde å Marre varit här å ätit middag. Var jättetrevligt!

J stod för maten, som vanligt, å det blev smarrigt denna gång med!


Nu blir det bädden tror jag, lite trött efter allt resande...natjty!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards