Alla inlägg den 14 december 2007

Av camilla - 14 december 2007 13:33

"De före detta ”Idol”-deltagarna Erik Segerstedt, Mattias Andréasson och Danny Saucedo har alla tre redan satt många flickhjärtan i brand. Nu hoppas de på ännu mer positiv respons genom att ta hjälp av varandra.


De tre unga hunkarna bildar tillsammans trion EMD, och i vår släpper gruppen ett album med klassiska poplåtar. Första singeln blir ”All for love”, mest känd som ledmotiv till filmen ”De tre musketörerna”.


— Vi är ju lite av de tre musketörerna, säger Danny till TT Spektra."


Från MSN nöje

Av camilla - 14 december 2007 13:25

Lite piggare idag men inte helt kry för att gå till skolan, vill ju inte smitta ungarna heller..


J kom hem inatt, skönt å ha honom hemma igen. Nu har han dragit ut för å träffa en kompis som kommit på besök till storstan. Å jag tyckte mig känna at J skulle inhandla en julklapp till mej idag ;) hihi. Blir man lite nyfiken!


Imorgon ska jag klippa min lugg, blev lite sned när jag klippte den själv...så nu går jag till frissan å får det ordentligt gjort istället!


Hade värsta OC maratonet igår, har nästan sett klart 2:a boxen nu, så snart kommer jag å lånar den 3:e Syster! Snäll hon är som lånar ut till mej!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards