Alla inlägg den 9 december 2007

Av camilla - 9 december 2007 17:04

Näe uscha vad less jag är nu. Tokmycket folk på stan.

Alla tänkte samma sak: handla julklappar, handla julklappar!!

 Var inne igår å idag. Nu orkar jag inge mer!


Nästa år har jag å J bestämt att vi ska åka till THAILAND,

 gud så jag längtar!!! Slippa all julstress å spendera julafton på en sandstrand med en liten paraplydrink i handen, kan det bli bättre?


Å mamma kom inte heller i helgen...hon hade migrän :(

Men julfesten me J's jobb igår var kanonkul iallafall!


Känner mig riktigt less idag, trist som bara den..men ibland måste man väl få känna så antar jag...

Är iallafall lycklig lottad som har min älskling

som lagar mat till mej för att pigga upp mej, du är bäst J!


over and out!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards