Alla inlägg den 16 december 2007

Av camilla - 16 december 2007 22:19

Kollade på Svenska Hjältar-galan på 3:an ikväll!

 Blev helt tårögd, vilka fina människor!

Av camilla - 16 december 2007 11:09

Hahahaha ska man ta denna video på allvar?

Av camilla - 16 december 2007 10:42

Gårdagens bravader:


Mötte upp syster på söder å gick en sväng, sen en kaffe me henne å J innan våran parklippning kl ett. Låter lite pensionär å klippa sig samtidigt men mkt smidigt när man ska hinna med julhandling efteråt ;)

Jag klippte luggen, 50:- inte illa :)


Mötte upp J's polare G å hans dejt L å tog en fika, supertrevligt! Sen vidare ut i julhandlingen...HERREGUD vad folk det var, som vanligt, varför är jag ens förvånd? Fick mycket gjort iallafall, köpte klappar till älsklingen, skönt! Nu är det bara 2 st kvar, sen kan man pusta ut!


Blev en spontanmiddag på kvällen också, G å L bjöd med oss till KohPhangan, fick vänta i två timmar på bord så vi gick till Faros (grekiskt) å drack lite vin å åt en förrätt. Supermysigt vare iallafall, Tack för att vi fick hänga på :)


Känner mig lite bättre iallafall, fortfarande lite hängig å snorig men på bättringsvägen, sköönt!


Idag blir det nog en soft dag tror jag, lite myssöndag!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards