Alla inlägg den 19 december 2007

Av camilla - 19 december 2007 19:44

...av bonde söker fru börjar alldeles strax, tjohoo!

Av camilla - 19 december 2007 16:13

Britneys 16-åriga syster Jamie Lynn Spears är gravid


Den unga tv-stjärnan har bekräftat för OK! magazine att hon och till- och frånpojkvännen Casey Aldridge väntar sitt första barn ihop.


Jamie Lynn berättar för tidningen att hon nu är i tolfte veckan och att hon fick sitt tillstånd bekräftat efter att ha gjort ett graviditetstest på hemmaplan följt av ett läkarbesök. Hon berättade om graviditeten för en kompis, men väntade i två veckor med att berätta det för någon annan, inklusive sina föräldrar.  


Oh lord...hon går lite i Brittans fotspår..hoppas att allt går bra...hon är ju trots allt väldigt ung..

Av camilla - 19 december 2007 15:25

Kom hem från skolan nu, skulle fikat med Becca idag

men hon var krasslig...tråkigt, krya på dej gums!


Fick ett julkort hem idag, inga namn nämda på avsändaren,

 men det kom från några väl bekanta till J

 (och jag har träffat dessa många gånger...)


Men en sak störde mig...det stod bara till J på kuvertet, jag var liksom bortglömd eller nåt.hallå? Vi har bott ihop i snart 3 år så jag tycker att jag borde blivit ditskriven jag med,

 å det är inte så att dem glömt mitt namn,

 för såå dåligt känner vi inte varandra...


Hur som helst blev jag faktiskt lite stött...tycker ni att det är helt fel reaktion från mej? Jag kanske är världens fjantigaste person? 


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards