Alla inlägg under december 2007

Av camilla - 14 december 2007 13:25

Lite piggare idag men inte helt kry för att gå till skolan, vill ju inte smitta ungarna heller..


J kom hem inatt, skönt å ha honom hemma igen. Nu har han dragit ut för å träffa en kompis som kommit på besök till storstan. Å jag tyckte mig känna at J skulle inhandla en julklapp till mej idag ;) hihi. Blir man lite nyfiken!


Imorgon ska jag klippa min lugg, blev lite sned när jag klippte den själv...så nu går jag till frissan å får det ordentligt gjort istället!


Hade värsta OC maratonet igår, har nästan sett klart 2:a boxen nu, så snart kommer jag å lånar den 3:e Syster! Snäll hon är som lånar ut till mej!



Av camilla - 13 december 2007 11:33

Fick denna av en kompis på facebook...låter bra eller hur? hihi 


ARIES - The Aggressive

Outgoing. Lovable. Spontaneous. Not one to mess with. Funny. Excellent kisser EXTREMELY adorable. Loves relationships, and family is very important to an aries. Aries are known for being generous and giving. Addictive. Loud. Always has the need to be 'Right'. Aries will argue to prove their point for hours and hours. Aries are some of the most wonderful people in the world.


Av camilla - 13 december 2007 11:00

Var tvungen att stanna hemma idag, jag som verkligen ville gå!!

Suck...när ska jag bli frisk?

Lyssnade på min klass imorse när dem sjöng i direktsänd radio!

 Det var såå fint, fick en tår i ögat! Synd att jag inte kunde vara med..


Jag får hoppas på att jag knner mig bättre imorgon så jag kan gå då,

så grymt dålig tajming att vara sjuk mitt i praktiken..


Någon som kollade på TopModel igår? Jag blv så sjukt besviken,

tycker inte att Hawa var värd att vinna. Vad tycker du?

Av camilla - 12 december 2007 19:54

Hittade denna artikel på Metro,

senaste nytt: Jessica Alba är gravid! GRATTIS!

Av camilla - 12 december 2007 18:23

Har precis vaknat efter några timmars sömn, hade flera missade samtal, sorry sötnosar att jag inte svarade...helt död..ringer sen!


Spanade runt på Asos å hittade min Topmodelfavvis där i en julkampanj, även om hon inte vinner ikväll så har hon ju definitivt lyckats ändå,

 eller vad tycker ni? Snygga bilder iaf!

Av camilla - 12 december 2007 12:21

Bästa animerade filmen ever!

"Shark Tale"/ "Hajar som Hajar"

Kolla in räkan i början, såå söt stackarn!

Av camilla - 12 december 2007 11:52

Har blivit mer sjuk nu..uscha! Fick gå hem från min praktik idag..:(

Kände inte kul! Men jag får väl skylla mig själv,

 trodde att det skulle gå över av sig själv med minimal vila.

Men icke, såklart! Var barnflicka igår fram till 24.00

så det gjorde väl inte saken bättre heller..NU bädden!


Ikväll är det mina favvoprogram Top Model Sthlm & Bonde Söker Fru!

 Det får jag inte missa, bäst man nannar nu så man orkar...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards