Alla inlägg under maj 2007

Av camilla - 14 maj 2007 21:52

håller på å torkar mina naglar, målat dem precis, rött blev det! Min favvofärg, känner mig helt naken utan lite lack!


Sitter å diggar till Ne-Yo. Bra han! Because Of You...gryym!


Lagde lite middag innan å lyxade till det hela med ett glas vin, i min ensamhet, blev riktigt gott till köttfärssåsen ;)


Kikade lite på Anna Phil innan, rätt bra serie ändå, fast danskan går ju fetbort...gröt i halsen haha

Av camilla - 14 maj 2007 19:36

Ny omröstning!!

Av camilla - 14 maj 2007 19:07

huga va grått det är ute idag...:( vill ha soool å vår!!


Mötte upp Pernilla efter jobbet å vi gick en sväng på stan, mycket trevligt! Köpte lite grejjs på glitter, en superduperfin silvrig klänning på Gina (ska ha på bröllopet som jag å jonas är bjudna på i sommar) 199:- va ett grymt bra pris måste jag säga! Sen blev det en grå kofta på HM, mina är helt noppiga så det behövdes en uppfräschning i garderoben :)


Ska ju till sthlm i helgen å fira kära syster som fyller 25!! Tjoho! Ska bli skojj det! Så jag ska spara lite på slantarna tills dess!


Nee nu ska jag ta å laga lite gourmé midddag bestående av pasta å köttfärsås, gryymt...


ciao!

Av camilla - 12 maj 2007 16:13

huga va jag har blivit dålig på att blogga på senaste... skärpning!


Jobbat idag, rätt lugnt.. lunchade med älsklingen som kom igår , mysigt! Nu ligger han i soffan å slappar å jag sitter här å spanar. Sen blire gomiddag med vin (rött idag) å ESC å sen lite glass å fruktsallad! Mummmss!


Har ingen aning hur det går för Sverige ikväll..men kära Anne-Lie vekar ha stenkoll, checka in hennes lista!!


Jeje..nu blev jag jättesugen på lite vin:) byyeee

Av camilla - 7 maj 2007 22:23

har verkligen inte orkat blogga när jag varit sjuk, har inte varit såhär sjuk på flera år..men nu är det över!! Lite snorig bara, men defenitivt på bättringsvägen, grymt skönt!!


Var å solade innan, blev lite brun iaf, tror jag. Eller så såg det bara ut så för att jag hade ett gult linne på mig haha:)


sweet dreams!

Av camilla - 3 maj 2007 13:51

bläää är man sjukare idag än igår, orkar inte vara sjuk nå mera!!! Vill jobba å känna mig pigg!!

Var ju tänkt att jag skulle till sthlm imorgon med men det kanske inte blir så...om jag fortsätter å må såhär...

nu ska jag sova lite till...trist..har varit instängd i 3 dagar snart..sjukt jobbigt!!!

Av camilla - 2 maj 2007 12:49

hoppas jag iallfall..känns lite bättre idag, skönt! Fast jättesnorig å hostar massa. Ska ta mig ett varmt bad som marre tipsade om :) Kanske hjälper å sen måste jag gå till Ica å handla lite halstabletter till min onda hals. Å lite mjölk till mitt thé.

Blir nog jobb imorgon, orkar inte vara hemma mera..


Av camilla - 1 maj 2007 14:24

neeej har man åkt på sjukdom....så jäkla jobbigt!! Vill inte. Har ont i huvudet, halsen å öronen å känner mej febrig. Inte kul alls.


Snälla någon gör mig frisk nu!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards