Alla inlägg den 16 maj 2007

Av camilla - 16 maj 2007 23:48

Att det alltid ska bli så sent för mig..går å lägger mig alldeles för sent varje kväll, måste bli ändring!


Nu har jag packa klart iallafall, försökte packa så minimalt som det gick men man vill ju inte ha med sig för lite kläder heller, man vill ju ha några olika outfits som man kan välja mellan :)


Lyssnar på p3 nu, dem spelar Takida, mina favoriter!! Får värsta minnena från gatufesten då jag jonas å brorsan stod å röjde järnet till dem! Grymt!


well well..nu är det verkligen dags för bädden, bussen går ju åtta imorgon bitti så det blir en tidig uppstigning..typ 6 så jag hinner med å tvätta håret, måste ju vara lite fräsch när man ska till storstan haha :)


natti natti

Av camilla - 16 maj 2007 18:16

Jess imorgon bär det av till Stockholm igen! Skojj! Ska ju fira syster som fyller 25! Sen blir det väl lite mys me jonas å lite träffning av kompisar, ska bli såå kul!

 Va å köpte lite färdkost innan, blev lite choklad, mums! Sen köpte jag nya Veckorevyn också,är såå sugen på å läsa den nu men jag måste hålla mig, annars kommer jag bara ångra mig imorgon när jag sitter på bussen å har läst ut den redan...


Idag fick vi en dator till jobbet, ja jag vet låter värsta töntigt men vi har inte haft någon innan. Grymt skönt, kan man mejla å så, fast det är bara "intranet" så man kommer inte ut på det riktiga nätet men ändå :)


Nee nu ska jag ta å laga lite mat tror jag å sen kanske träna lite till min träningsdvd ;)


Bye bye

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards