Alla inlägg den 25 maj 2007

Av camilla - 25 maj 2007 20:34

oj vad jag har varit flitig idag! Vart på stan å shoppat lite nödvändingheter (eller inte..) å sen på Willys, fick hem 5 stora papperskassar fulla med mat! Najjs!


Sen när jag kom hem gjorde jag en hallon å blåbärspaj med glass till å bjöd mor å k-o! Smarrigt!

Sen fick jag värsta städrycket, städade allt supernoga, handfatet skrubbade jag tillåmed med en avdankad tandborte, grymt bra blev det faktisk, det kommer ju åt överallt! Kan rekommenderas :)


Nu ska jag kika på "the holiday" som jag hyrt å äta lite mörk choklad mmm!!


Imorgon blire jobb igen! Hoppas på mycket folk!

ciao!

Av camilla - 25 maj 2007 09:44

Vaknade precis, såå skönt. Satt uppe rätt länge igår ändå å betalade alla räkningar å spanade in lite grejjer på eleven. Blev rätt sugen på TVÅL serien, verkar bra, sen har dem rätt snygga förpackningar med :)


Ska snart ta å städa lite, ska bara kika i på Arla, massa bra recept där! Ska kolla vad jag ska inhandla lite senare. Tänkte börja äta lite nyttigare, får se hur det går haha. Fast det kommer nog att slinka ner en å annan goit med :)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards