Alla inlägg den 17 maj 2007

Av camilla - 17 maj 2007 17:45

jess då var man framme i huvudstaden! Najjs! Syster å Adde å Jonas mötte upp mor, K-o å mig på centralen.

Sen vandrade vi upp på Drottninggatan å till "kaffe med mjölk", ett mysigt café som jag hängde rätt mycket på innan. Super god chokladkaka å en hallon thé blev det för mig, smaskens :)


Sen liten kik på stan, massa fint på min favvo SOUK. Måste åka ner snart igen när lönen kommit!!


Va å kollade lite på kostym/smoking byxor till Jonas till bröllopet vi ska på. Hittade ett par jättesnygga från J. Lindeberg, med de kostade 1699:- för bara byxan så det kändes lite för mycket att lägga ut på "ha-en-gång-byxa"...men de var snygga, med revär!


Adde å Sandra köpte ett kubbspel som vi kanske får användning av på lördag, syster ska ha en liten bjudning då å kubbspel om det är fint väder *hoppas*


Nu håller älskling på å laga mat till oss, han skulle göra någon specialare med kyckling, ska bli spännande. Grym kock Jonas!


Imorgon ska jag ut till Nacka å min gamla butik å möte upp Becca för en thé! Ska bli skojj!


So long!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards