Alla inlägg under februari 2008

Av camilla - 7 februari 2008 21:20

Åkte ut till Agnos syster efter skolan idag, skulle fixa barret (sätta om lite av mina extensions, igen..) men då hade håret inte kommit.

Men vad gjorde det. Jag blev ompysslad ändå,

å ännu bättre var ju att jag fick med mig Agno ut.

Hon färgade utväxten, klippte sig å färgade brynen. Blev värsta fint!


Själv klippte jag snedlugg, har haft hellugg ett tag nu

så jag kände att det var dags för en liten förändring...


Iallfall så ska jag ut dit imorgon igen, å då ska håret vara på plats!

Efter frissan gick vi å käkade supergod middag, så nu e jag proppis!

Skönt torsdagsnöje helt enkelt :)

Av camilla - 7 februari 2008 21:20

Av camilla - 6 februari 2008 17:46

Har drabbats av bloggtorka...vet inte vad jag ska skriva om...Något ni som läsare vill veta om mig eller så? Fråga på isåfall, kul med frågor!!


Ska laga lite middag nu, sen ikväll ska jag vara barnvakt, hoppas på att det inte blir allt för sent..har ju skola imorgon...


Näe uscha vilket tråkigt inlägg detta blev. Jag tror att jag nöjer mig såhär ändå...

Av camilla - 5 februari 2008 23:06

Linda knatade precis hem, har suttit med inbjudningskorten fram till nu.

Nu e dem klara! Jippi! Blev grymt bra :)


Nee...sjukt trött e jag. Bädden kallar. Nattinatti!

Av camilla - 5 februari 2008 16:31

Köpte en Sofis Mode tidning påvägen hem plus SEMLOR!

Mums, Linda kommer snart hit, ska planera lite till vår gemensamma 25års fest. Så jag tänkte bjuda henne på lite smarriga semlor, inte helt fel va? ;)


Imorgon har jag "självstudier" hemma, sen ska jag vara barnvakt åt sötnosarna på kvällen. Kanske man passar på å träna lite imorgon på dagen!


Nee dags å dricka lite kaffe, har inte druckit en endaste kopp idag, det märks i huvudet. Skallebank e inte kul

Av camilla - 4 februari 2008 16:20

Känns som att jag skriverungefär samma inlägg varje dag på veckodagarna. Men det är nog för att dagarna ser ungefär likadana ut..


Skola idag, började med ett nytt grupparbete. Igen. Alltid grupparbeten. Kul men det skulle inte skada lite med eget arbete,

så får man göra precis som man själv vill :)


Sitter å sörplar i mig lite kaffe nu. Sen ska jag ta tag i lite plugg.

Sen blire träning, gött!


Av camilla - 3 februari 2008 09:40

Sitter å äter frulle nu. Ska möta upp Marre, Agno och "lilla" Jullan vid tolv. Vi ska fika å surra lite å spana in Agnos mage som bara växer å växer!


Var barnvakt fram till ett igår, satt å kikade på film, drack ett glas rött å åt lite choklad medans kidsen sussade sött. Dem e gulliga dem där ungarna!


Nee dags å fixa sig lite!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards