Alla inlägg den 8 februari 2008

Av camilla - 8 februari 2008 17:48

Ikväll ska Jag å Jonas på middag hos en kompis till honom å hans tjej!

Ska bli supertrevligt, ska spela Stockholmsspelet också.

Tränade ju på det för några helger sen så jag kanske kan glänsa ikväll haha :)


Imorgon ska vi ut till IKEA. Söta Linda ska möta upp oss för en lunch å skjutsa oss hem med våra inköp, hur gulligt e inte det? Jobbigt å inte ha nån egen bil ibland men då e det grymt att man har vänner som ställer upp!!


Har städat här hemma precis, så nu e det fint till helgen, känns alltid skönt!


Japp...dags å svida om! Byye!

Av camilla - 8 februari 2008 14:23

Å blir så less! Skulle ju fixat håret igår men eftersom inte mina extensions kommit fram så kunde jag ju inte det. Därför skulle jag dit idag.

 Men när jag precis har gått iväg ringer Agnos syrra å säger att håret inte kommer förrens på måndag.

 Företaget som dem beställer ifrån har glömt att skicka det.

Glömt?? Beställningen gjordes för 1 vecka sen...

Igår när vi ringde å kollade sa dem att orden var skickad

å skulle komma senast idag.

Less man blir på sånt där...Jag som ville vara fin i håret nu i helgen.

Näe så blidde det inte.

Av camilla - 8 februari 2008 09:50

Gjorde en beställning nu på morgonen..det här blev det! :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards