Alla inlägg under februari 2008

Av camilla - 29 februari 2008 16:37

Investerade i denna noppmaskin igår å jag är mäkta imponerad!

Kolla in före och efterbilderna!

Wow säger jag bara, nu ska alla gamla plagg få sig en omgång ;)

Av camilla - 29 februari 2008 08:48

Japp nu ska jag sticka iväg till gymet å träna bort lite ilska

eller vad man ska kalla det...besvikelse är kanske mer rätt ord.

Av camilla - 28 februari 2008 12:22

Nyss hemkommen från skolan, SOFT dag!

 9-11.30 kallar jag perfekt dag,

speciellt när det är sol ute så man kan njuta lite av den med!

Känner verkligen hur mycket gladare jag blir när det är sol å blå himmel,

det bubblar i hela mig! Nu vill jag bara att det ska bli några fler plusgrader så man kan börja använda ballerinaskorna UTAN strumpor!!


Ikväll blire middag med tjejerna på Fridays! Ska bli jättemysigt!


Av camilla - 27 februari 2008 13:44

Idag har jag varit flitig som få! Skickat in min text och läst

igenom min skrivargrupps texter och kommenterat.

Sen har jag städat lite, som vanligt,

alltid massa smuts som jag måste ta bort.

Tvättat lite, haft en lägenhetsinspektör här som skulle kolla om vi hade några sprickor i lägenheten.

(Det hade vi inte. Grymt skönt. Däremot hade grannen det...jobbigt..)


Sen har jag börjat skriva på min veckorapport till skolan. Ska bara skriva dit det sista som händer denna vecka, vilket jag såklart inte kan göra förrens veckan är slut...men jag har iallafall gjort ett bra förarbete.

Om en timme ska jag iväg å hämta kidsen

å jag är inte det minsta stressad över skolan. Skönt!


Nu blire nog lite lunch!

Av camilla - 27 februari 2008 08:43

Uscha detta väder..vaknade till regn igen..:(

Men imorgon vankas det sol, gött!

Ska plugga hemma idag å sen hämta kidsen från dagis. Å sen träna.

Det e min dag det!


Stort grattis till Nikita som fyller 20 år idag!!

Av camilla - 26 februari 2008 18:22

Även fast vädret e skit, jag har dunerhuvudvärk å att älskling jobbar över...

så är jag superglad över att allt nu e klart med lokal och inbjudningar 

till Min å Lindas 50 års fest (25+25 såklart)!! Jippi! Ska bli så kul, längtar!

Det är dagens positiva grej!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards