Alla inlägg den 1 februari 2008

Av camilla - 1 februari 2008 16:27

Läste precis på Veckorevyn.com att gamla idolMåns och hans söta tjej har gått skilda vägar. I texten stod det typ "glädjebeskedet har kommit".

Men herregud, stackars tjej som först måste stå ut med MQreklamen då Måns å Agnes hånglar vilt å sen ett jippi-uttalande när det gjort slut.

Även fast det var ett gemensamt beslut så kan jag inte låta bli att tycka lite synd om henne efter alla uttalanden som:

"Agnes å Måns är såå söta tillsammans. De skulle vara det perfekta paret!"

Jag tycker att Måns och hans tjej var minst lika söta tillsammans.

Så det så.

Av camilla - 1 februari 2008 15:58

Hehe..gjorde en svengelsk rubrik för friday i brist på annat :)


Kom nyss hem från skolan, har knåpat idag, skulle göra en mekanism som är driven på luft, var mycket roligare än det låter. Jag gjorde en skitcool ORM! Hela ormgrejjen går ut på att hon (gjorde en tjejorm) sträcker ut och drar tillbaka tungan. Sen pimpade jag min orm med en rosa rosett och guldtaggar. Hon blev väldgt snygg måste jag säga. Fredagsfin typ.


Seriös skola vi har va? Men man ska ju lära sig att lära barn så då måste man ju testa massa olika grejjer.


Ikväll blire middag (jag är kocken-hallelulja!) Sen mys i soffan eller kanske bio, så enormt trist väder så vi får se om vi orkar pallra oss ut.

Håller ju på å träna stenhårt till beach 2008 så kvällens godis blir morötter och gurka med dipp, smaskigt värre!


Oj, rekordlångt inlägg. Om du läste hela var du duktig! :)


Av camilla - 1 februari 2008 07:58

Har precis duschat, ska iväg till skolan å tilverka en mekanism,

 kul det låter va? ;) Går nog bra...


Min plattång gick sönder igår med...morr! Ska reklamera den idag plus väskan från Gina som också gått sönder. Kvalité? Nope..


Freeedag idag! Härligt!!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards