Alla inlägg under februari 2008

Av camilla - 21 februari 2008 14:10

Sitter här å tvingar mig till att göra någon nytta.

Har pluggat å skrivit en rapport, skickat mejl till skolan å förberett inför redovnisningen. Tvättat lite har jag också hunnit...

å kikat en massa på nätet, läst bloggar, å målat naglarna, å lockat håret...

 Som vanligt fastnar hittar jag mängder me grejer som är roligare än pluggandet. Inte bra.

Men nu måste jag ta ta i min härliga bok på 175 sidor.

 Har två timmar på mig innan tvättiden i tvättsugan börjar, då ska jag också gå å slänga lite kartonger å handla. Kul dag. Hur ska detta sluta?

Av camilla - 21 februari 2008 08:52

Har varit uppe i en timme nu. Fast jag är ledig. Men känner mig tokstressad över jobbsökandet till sommaren. E ju första sommaren sen studenten som jag inte har ngt jobb på sommaren...


Ska ringa syrran å kolla upp lite CV-tips. Hon e grym på å skriva Cv:s!


Sen blire tvättning, handling, pluggning, städning å sånt skoj!

Av camilla - 20 februari 2008 20:38

Har precis kommir hem från ett besök på det kära gymet!

Gick bra idag, kände mig piggare än vanligt,

kanske beror det på all frisk luft jag får nu när jag är ute å gungar kidsen ;)


Ska träna på fredag med, då blir det 3ggr denna vecka, duktigt va?


Imorgon är jag ledig, eller ledig å ledig måste hinna med massor,skriva en rapport till skolan, läsa en bok på typ 200 sidor, söka sommarjobb,

tvätta å städa. Puh. Men det går nog bra det med!



Av camilla - 19 februari 2008 18:14

Har precis lagat klart middagen, väntar nu på Jonas å hans mamma som kommer å äter med oss idag. Hon är här på massagekurs hela veckan.


Det blir iallafall sambalolekgryta till huvudrätt å

chokladkaka med grädde till efterrätt, mums!



Av camilla - 18 februari 2008 21:25

Var i skolan fram till tre, sen hämtade jag kidsen vid halv fyra, gungade å lekte i sandlådan å sen gick vi hem å åt lite mellis.

Vid halv sex kom föräldrarna hem så då begav jag mig iväg hemåt

 å packade träningsväskan.

Nu har jag precis kommit hem från gymet å ska inta en väldigt sen middag. Thats the day of camilla... :)

Av camilla - 18 februari 2008 18:58

Ok, här kommer äntligen lite bilder på vardagsrummet!

Nya tv-bänk/skåpet som sitter på väggen, soffan,

lilla tavelväggen plus ljusfatet :)

Om ni undrar över sladdarna vid TV:n ska dem täckas med en kabelskena,

så att dem inte syns...

Å sen ser det lite kalt ut där, det ska också fixas, har inte hunnit allt...



Av camilla - 17 februari 2008 17:12

Oj va dålig jag har varit på att blogga, skäms! Har haft fullt upp.

Festen i fredags var superkul å igår firade vi Marre med bowling,

 middag å schlager! Jättelyckat det med!

Idag har vi varit me Jonas mamma på museeum, käkat god vegetariskt buffé å strosat lite på stan. Nu ska jag ta å plugga lite...


Lovar att uppdatera lite senare med bilder från ferren å tjejkvällen!



Av camilla - 15 februari 2008 17:16

Ikväll blire party här hemma! Vi blir nog rätt många, typ 20 st tror jag :) Skojj skojj! Får lägga upp lite bilder imorgon!


Dags å laga lite middag, sen öppna vinaren ;)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards