Alla inlägg den 26 augusti 2006

Av camilla - 26 augusti 2006 17:18

Hej hej!Igår gjorde jag hårförlängning! Blev jättebra å låångt. kolla in bildenJonas visste ingenting, så han fick en smärre chock när jag mötte upp honom på stan, han kände knappt igen mej hihi. Busig ska man va :)Var ute å åt på Krönet här på söder igår, blev pasta me oxfilé å en öl för min del, mums!Idag har vi bara gottat oss, varit på söder å kikat i äffärer, köpte en jättesöt jacka på hm!! Sen va vi å åt på Sandys, grymt goda wraps där. Tillsist blev det ett besök på alkoholshopen. Ska på inflyttningfest ikväll hos Jonas polare, ska bli asskojj, känner mej riktigt laddad faktiskt!Sen ska vi väl ut å göra stan osäker (klassiskt uttryck myntat av alla kära föräldrar) Blir väl nåt ställe runt stureplan om festfixaren får bestämma :)Updatar imorgon me lite roliga bilder kanske. *hick*

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards