Alla inlägg den 4 augusti 2006

Av camilla - 4 augusti 2006 21:32

Jaha..då har man börjat knega igen.. känns väl sådär..alltid jobbigt å komma tillbaka å komma in i rutinerna igen. men det har väl gått helt ok ändå, mycket å göra bara.Nu sitter jag här på fredagskvällen å relaxar med ett glas vin, gott! Men jag kan tyvärr inte dra en lättnads suck och pusta ut över att veckan är över...nejnej..här ska det jobbas hela helgen. Bra med strålars blire iallfall. Brukar tänka på dem när det är som tyngst.. Gud va deprimerande det lät. :)Var faktiskt ledig igår, så jag tog tag i mej själv å pallarade mej iväg till det underbara (?) gymet. 45 minuters spinning blev det. Jobbigt som bara den men otroligt skönt efteråt. Plus att jag kunde unna mej lite extra gott på kvällen, yummie. Ska kanske på nån fest imorgon, Jonas kompis skulle tydligen dra ihop nåt, skojj. Har lite vin å grejjer kvar sen vår fest förra helgen så det e ju perfa!Nee..nu ska jag ta å mysa lite in da sofa! take care!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards