Alla inlägg den 16 augusti 2006

Av camilla - 16 augusti 2006 20:56

TjenahållåKom precis hem från jobbet. Hade värsta glidartiden 13-19 så jag ska inte klaga :) Hann med lite shopping, alltid trevligt, två tanktops å en döskallesjal blev de.Imorgon e man ledig, trevlans Ska ha en soft "Sex in the City-lunch" med vännerna å sen ska jag å syster iväg till IKEA en sväng, hon ville kika på nåt å jag bangar aldrig på sånt :) Det värsta e väl att man alltid kommer hem med mer än vad man tänkt..Nu sitter Jonas å gormar framför tv:n. E ju träningsmatch Sverige mot Tyskland, ja herregus va vi e dåliga..2 noll till Tyskland på mindre än 10 min.. bådar inte gott..Ska väl ta å joina honom..simma lugnt i regnet!

Av camilla - 16 augusti 2006 09:56

Liten sen uppdatering av helgen..Var långledig, sköönt de. Fredag till söndag, händer inte allt för ofta, tyvärr.I fredags hade jag tänkt träna men hade världens skavsår efter min 1 timmes powerwalking i torsdags.. Mina fötter skrek när jag försökte trycka ner dem i gymskorna. Så jag lyssnade på dem å storstädade lägenheten istället. Sen tog jag mej en tripp in till stan å mötte upp Stina å hennes kompis Martina. Vi åkte å fikade på Etnografiska museets café, supermysigt!Sen blev det en sväng med Stina på stan, inhandlade lite fredagsblommor på Hötorget, 30:- för en jättestor å fin bukett va inte helt fel!Kvällen blev en svullkväll me massa plockgodis å popcorn! Mumma! Jonas min klippa va nere och inhandlade allt å passade på att hyra "V för Vendetta" också, helt ok film, lite skum..:)Lördagen började med en mysfrulle med älsklingen å sen cyklade vi ner till Djurgården å hyrde KANOT! Jess, värsta hurtbullarna haha. Paddlade i en timme, men en lite paus vid strankanten inräknad :)Sen köpte vi glass å satte oss å njöt lite. PÅ kvällen vare kräftskiva hos en kompis kompis till mej. Va trevlans, jag höll mest till vid deras Singstar å skrålade till en massa 80-talslåtar :) kul de. Hur bra det lät är ju en annan fråga.Somnade sött vid halv två efter att vi hade tryckt i oss en tunnbrörulle på Mariagrillen :)Söndagen blev också soft, helt underbart å vara ledig nu när jag tänker på det i efterhand. Vi tog oss en timmes promenad på söder, skönt till en början innan regnet kom å vi såg ut som två dränkta kattungar..Vi tog skydd inne på ett mysgt cafe och värmde oss med kaffe å en go "kärleksruta". Gott gott. Ja, det var min helg, som sammanfattning vill jag bara säga att Alla borde få vara lediga på helgen. man kan ju ha robotar som jobbar i affärer å caféer. Så får alla mysa till det lite! Eller hur?So long!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards