Alla inlägg den 25 juli 2006

Av camilla - 25 juli 2006 22:45

Har blivit helt såld på söta sminkgrejer!! Ta en titt vettja!

Av camilla - 25 juli 2006 21:35

Hej hopp i stugan!Har precis kommit hem från en härlig vistelse i Göteborg Superhärligt! Var en väldig ihärdig och gassande sol måndag till torsdag som jag å Jonas njöt av på olika skärgårdöar. Hur härligt som helst. Checka in bildernaJonas lyckade till å med att bli ovän med en sån där otäck brännmanet..ajajaj! Efter det så höll han sig på lugnare vatten å fångade små bäbiskrabbor som han ville att jag skulle gosa med..Själv så tog jag mig små dopp då och då men inga utsvävande simturer blev det inte, man vet aldrig vad man stöter på in the ocean..finns ju faktiskt hajar i Göteborg (ja..inte så stora å inte alls farliga..men ändå..)På kvällarna njöt vi av Göteborgs goda öl å mat. Mysigt värre! En kväll var vi ute på Vrångö och hade romatisk picknick i sällskap av solnedgången å en hel del fiskmåsar. Bilden med pussen e därifrån :) Den kvällen fick vi också beskåda en hel del nakenbadare, blandannat en äldre man som stekte fisk helt naked några meter framför oss. Bättre utsikt fick man ju leta efter (eller kanske inte)Syster å bror å deras respektive (Nikita å Adde) kom ner på fredagen. Då blev det en väldans go middag ute på ett utsökt pastaställe. Senare också ett besök på en schysst bar där Danne lyxade till det med en Manhattan (Hans favorit) Själv vattnade jag strupen med öl å cider. Mumma!Vädret svek oss lite under helgen så någon gassande sol blev det inte så en sväng på Liseberg å en stadsrunda passade utmärkt. Jag samlade allt mitt mod å gav mig på Bergådalbanan Balder. Gjord av trä och ett stup med en 70 graders vinkel. Oj va de gick. Fast värst var nog ända kulingen ser ut som en båt och gungar väldigt högt å fort. Huga. Ni ser en bild därifrån, jag sitter näst längst fram mot kameran. Blundade hela tiden. Å skrek.PÅ söndagen åkte vi faktiskt ut till Vrångö å grabbarna tog sig ett dopp i havet. Vi tjejer fegade ut å gick å köpte glass istället :)Veckan har verkligen varit toppen men gått för fort. Som jag skrev sist så skulle det kunna gå å spola tillbaka tiden å sen köra en repris på allt...skulle vart grymt de..:)Nee..nu ska jag ta å sluta skriva så jag kan få upp det här på min blogg någongång :)Simma lugnt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards