Alla inlägg den 15 juli 2006

Av camilla - 15 juli 2006 20:51

TjuvlyssnatGröna Linjen, SlussenTjej 20+: Ifall du vore en mygga vem skulle du suga blod av då?Kille 20+: Va?Tjej 20+: Ja, ifall du var mygga och vore TVUNGEN att suga blod utav någon, vem skulle det vara då? Kille 20+: Varför vill du veta det?Tjej 20+: Men kom igen! Svara istället! Du får välja vem som helst i världen.(Paus)Kille 20+: Är det inte bättre att ställa frågan: Om du vore Dracula... Jag menar, jag har svårt att relatera till en mygga. Och vaddå är jag mygg-mamma och måste ge blod till mina mygg-ungar också eller?Om jag vore en mygga skulle jag bo i norrland :)

Av camilla - 15 juli 2006 18:21

Äntligen har man semster!! Har redan nästan gått en vecka..huga tiden bara rusar iväg.. Man skulle kunna snabbspola tillbaka till första semesterdagen när slutet börjar närma sig å göra en skön repris på allt. Ska klura ut nån bra uppfinnning så kanske jag kan bli rik som ett troll på köpet :)Semestern började bra med en tripp till min hometown Sundsvall. The grejt city. Var på den beryktade Gatufefsten på lördagen! Va lika kul som alltid men go öl å cider, happy folk å världens bästa Tompa (ja..tomas ledin alltså) Gryyymt bra var det! Jag bror å min jonas stod å sjöng med (eller kanske mest skrålade) till varje låt. Fick nästan gåshud när hela goa sundsvall sjöng med till Sensuella Isabella, helt outstanding. promice.Hann med sommartoppen på dan också. Idol-ola var gästprogramledare å fick en massa beundrar rop från sundsvalls tjejer (å killar kanske?) Han e väl helt ok söt..iallafall om man e 13..nej..förlåt ola.. Annars vare rätt soft, mor ville utmana i minigolf så det blev en härlig runda. Jag kom 2:a så jag blev rätt nöjd. (nee..det va inte bara jag å mamma utan hennes gubbe å jonas var också med) Så en hedrande mittenplats kändes helt ok. Var en sväng på Tranviken för å få lite sol å bad. Sister å Jenny hakade på och vi låg en hel dag å pressade mellan molnen. Min käre vän Daniel kom också ut en sväng med sin polare. Najjs najjs. Nu e man hemma i storstan igen. Jag å Jonas åker ner till Götet på måndag för en veckas sol å bad förhoppningsvis. Kollade på vädret å de va minsann en stor fet sol över hela veckan! Håll tummarna!Sen kommer bror å syster å deras respektive ner över helgen, blir kul de. Å lite partajj kanske :)Blir väl en lite update innan dess kanske..ha de gött alla bloggisarsweets for the sweet

Av camilla - 15 juli 2006 17:36

Ja då var man här!najjsMina första meningar som bloggare, känns bra..tror jag :)Stay tuned..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, vi är vänner
 Ja, vi är bekanta
 Ja, via en vän
 Nej, men vet vem du är
 Nej, inte alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards